1. تعريف مراکز درماني (بيمارستان – داروخانه – کلينيک و ...)
2. تعريف بيماران
3. گروه بندي بيماران بر اساس نوع بيماري
4. نوبت دهي بر اساس پزشک و تاريخ
5. ثبت کليه ارتباطات بيمار با مرکز
6. ثبت مدارک پزشکي بيمار در پرونده ارتباطي بيمار
7. ثبت همراهان بيمار به عنوان اعضاي خانواده
8. ارسال پيامک نوبت در روز نوبت داده شده
9. ارسال پيام هاي اطلاع رساني و آموزشي در زمينه بيماري هر بيمار
10. اتصال به باشگاه مشتريان
11. نمايش نوبت دهي و يا ارجاعات به يک پزشک
12. نمايش پرونده بيمار در پانل کاربري خودش
13. جستجوي پيشرفته
14. تيکت گذاري در صورت وجود مشکل در سيستم و ثبت در پرونده بيمار در نرم افزار crm تجهيزات پزشکي
15. ارسال اس ام اس به يک مشتري يا گروهي از مشتريان
16. ارسال ايميل به يک مشتري يا گروهي از مشتريان
17. ارسال فکس به يک مشتري يا گروهي از مشتريان
18. ارسال نامه به يک مشتري يا گروهي از مشتريان و چاپ ليبل هاي پستي
19. دريافت اس ام اس و ايميل
سيستم مديريت دانش آبانگان (AB-KMS) به عنوان بستري قدرتمند بر پايه نرم افزار Microsoft SharePoint شامل يک سري استراتژي و راهکار براي شناسايي، ايجاد، نمايندگي، پخش و تطبيق بينش ها ...
نرم افزار تلفن گويا و پاسخگوي خودكار «پيام گو» ، به عنوان يك سيستم پاسخگوي 24 ساعته به تماسهاي تلفني، جهت اتوماسيون بخشهاي مختلف شركتها، سازمانها، مراكز و ... ...
کارت هاي ديالوجيککارتهاي سخت افزاري ديالوجيک (Dialogic) مشهورترين کارتهاي سخت افزاري تلفني براي انواع کاربردهاي IVR و CTI مي باشند. اين کارتها در حال حاضر توسط شرکت Intel ...
1. تعريف مراکز درماني (بيمارستان – داروخانه – کلينيک و ...)2. تعريف بيماران3. گروه بندي بيماران بر اساس نوع بيماري4. نوبت دهي بر اساس پزشک و تاريخ5. ثبت ...
ديپلم مهارت ،ديپلم قانوني ،ديپلم فوري ،ديپلم آموزش و پرورش ،ديپلم رسميمجتمع فني و حرفه اي نيكان خودروداراي مجوز سازمان فني و حرفه ايمجتمع فني و حرفه اي نيكان ...
سيستم تحت وب مديريت آموزشگاه زبان وب ايدهوب ايده به پيشرفت سطح آموزشي، علمي و فرهنگي کشور ميانديشد.پس از ارائهي محصول «سيستم تيکتينگ و پشتيباني آنلاين ايده ...
اين نرم افزار براي کليه مشاغل و متناسب با کاربراني که آشنايي کمي با کامپيوتر دارند طراحي شده است. استفاده از آن آسان و بسيارساده وکم هزينه است. پشتيباني شبانه روزي از ...