Object:table.D
Prompt:No Publicities related


لینکها

پنل اس ام اس

خرید سامانه ارسال پیامک کوتاه

سامانه ارسال پیامک

سامانه پیام کوتاه 

درج آگهی رایگان در اینترنت استخدام

پیامک صوتی

طراحی سایت

فروش لوازم تولد


تبلیغات

ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس


پنل اس ام اس

پنل اس ام اس


گروهها
كامپيـوتر [66]
خرید و فروش [2]
سیر و سفر [0]
لوازم [94]
آموزشي [49]
املاک [9]
وسايل نقليه [13]
خدماتي [246]
بازار كار [23]
صنعتي [198]
ارتباطي [6]
شخصي [0]
هنري [0]




شرح آگهی
اجاره جرثقيل

اجاره جرثقيل
صرفه‌جويي در هزينه‌ها با اجاره جرثقيل
اجاره جرثقيل به‌صرفه‌تر از خريد جرثقيل است و تنها در صورتي که پروژه شما بسيار بزرگ‌تر باشد و حجم کاري شما بالا است خريد جرثقيل به‌صرفه‌تر از اجاره جرثقيل است.
البته توجه نماييد در صورت خريد جرثقيل مي‌بايست نيروي متخصص و داراي گواهي‌نامه نصب جرثقيل نيز داشته باشيد که اين موضوع نيز داراي هزينه و وقت‌گير مي‌باشد به همين دليل اکثر پيمانکارها ترجيح مي‌دهند اقدام به اجاره جرثقيل نمايند.
صرفه‌جويي زمان با اجاره جرثقيل
با اجاره جرثقيل شما مي‌توانيد جرثقيل‌هاي بزرگ و قوي‌تري را کرايه نماييد و شرکت‌هايي که خدمات اجاره جرثقيل را ارائه مي‌دهند نيروي متخصص نصب و راه‌اندازي و کار با جرثقيل را نيز ارائه مي‌دهند.
ايمني بيشتر با اجاره جرثقيل
نصب و بهره‌برداري از جرثقيل نياز به تخصص بالا دارد و اگر اين موارد رعايت نشود ممکن است ضررهاي غيرقابل جبراني به شما وارد نمايند، شرکت‌هايي که خدمات اجاره جرثقيل را ارائه مي‌دهند داراي نيروي متخصص نيز مي‌باشد که حداکثر ايمني را براي شما فراهم مي‌آورند.
تعمير و نگهداري جرثقيل
جرثقيل‌ها همانند ديگر ماشين‌آلات نياز به تعميرات دوره‌اي دارند که هم هزينه‌بر بوده و هم زمان‌بر است، شرکت‌هايي که خدمات اجاره جرثقيل را ارائه مي‌دهند خود اين موارد را انجام مي‌دهند.
تجهيز سريع‌تر با اجاره جرثقيل
شرکت‌هاي اجاره جرثقيل و ماشين‌آلات نيازهاي شما را بهتر تشخيص مي‌دهند و مي‌توانند شما را راهنمايي نمايند تا اقدام به اجاره جرثقيل موردنياز خود نماييد.
جرثقيل
جرثقيل؛ نوعي از ماشين‌آلات است که به‌وسيله‌ي يک طناب، زنجير يا سيم؛ در کنار قرقره به منظور جابه‌جايي عمودي اشيا مورداستفاده قرار مي‌گيرد. کاربرد اصلي اين ماشين، جابه‌جايي اشيا و وسايل سنگين است. علم مهندسي، با ترکيب چند ماشين ساده؛ و جاي دادن آن‌ها در دل يک جرثقيل؛ وسيله‌اي پديد آورده که مي‌تواند وزن‌هايي وراي توانايي انسان را منتقل سازد. به طور عمومي جرثقيل‌ها چيزي را جابه‌جا مي‌کنند؛ در صنعت ساخت‌وساز؛ مصالح را و در کارخانجات، قسمت‌هاي مختلف يک شي را به منظور سر هم کردن آن.

اولين نوع از جرثقيل‌ها ريشه در يونان باستان دارد. نيرومحرکه‌ي اين ماشين‌آلات يا انسان بوده و يا حيوانات اهلي مثل الاغ. سازه‌هاي بلند به‌جامانده از آن دوران محصول استفاده از اين جرثقيل‌هاي ابتدايي است. نسخه‌ي پيشرفته‌تر اين ماشين‌آلات، با افزودن چرخ به سازمان جرثقيل توانايي جابه‌جايي اشيا سنگين‌تر را به دست آورده بوده است. در قرون‌وسطي، جرثقيل‌ها اغلب در بنادر براي تخليه و بارگيري کشتي‌ها به کار مي‌رفتند؛ همچنين نقشي گسترده در ساخت‌وساز داشتند. چوب، ماده اوليه و سازنده‌ي اصلي جرثقيل‌هاي ابتدايي بود؛ در حالي که به‌واسطه‌ي انقلاب صنعتي، چدن، آهن و فولاد هم به کمک اين نوع از ماشين‌آلات شتافتند.
براي قرن‌هاي متمادي، انسان با به‌کارگيري قدرت بازوي خود يا حيوانات به شيوه‌هاي مختلف اشيا را جابه‌جا کرده بود. اگرچه در آسياب‌هاي بادي نشانه‌هايي از رام کردن طبيعت و مديريت آن به چشم مي‌خورد؛ اما بايد گفت که قرن 18 و 19 تولد اولين ماشين‌هاي مکانيکي بود که قدرتشان را از بخار مي‌گرفتند. اين ماشين‌ها تا قرن 20 روند تکاملي خود را طي کردند و امروزه به‌وسيله‌ي احتراق در محفظه‌ي اصلي، نيروي الکتريکي همچنين علم هيدروليک؛ نيروهاي عظيمي توليد مي‌کنند. شايان‌ذکر است که هنوز هم جرثقيل‌هاي دستي به کار بسته مي‌شوند؛ البته در ابعاد غيراقتصادي.
جرثقيل‌ها، ماشين‌آلاتي هستند که در حوزه‌هاي متنوعي به کار بسته مي‌شوند. از کوچک‌ترين ابعاد ممکن که در کارگاه‌هاي آموزشي حاضرند تا عظيم‌الجثه‌ترين‌ها که سازه‌هاي غول‌پيکر را علم مي‌کنند. در اين بين نوع شناور از اين ماشين‌آلات به‌نوعي صنعت نفت و گاز را هم ياري مي‌کنند و حضور گسترده‌اي در سکوهاي نفتي دارند.
ممکن است تعاريف ارائه‌شده تمامي ماشين‌آلات اين حوزه را در برنگيرد؛ اما آن‌ها اعضايي از خانواده‌ي جرثقيل‌ها شناخته مي‌شوند. مثل لودرها.
شرکت‌هاي ساختماني کوچک معمولاً به‌جاي خريد جرثقيل اقدام به اجاره جرثقيل مي‌نمايند.
يونان باستان
جرثقيل ابتکار يونانيان باستان است. اين ماشين ريشه در قرن ششم؛ قبل از ميلاد مسيح دارد. يافته‌هاي باستان شناسان نشان مي‌دهد که يونانيان براي جابه‌جايي سنگ‌هاي تشکيل‌دهنده‌ي معابد خود از جرثقيل استفاده مي‌کرده‌اند. شاهد اين مدعا، مشاهده‌ي سوراخ‌هايي در اطراف سنگ‌هاي اين معابد است که مي‌توان اين‌گونه از اين آثار نتيجه گرفت که وسيله و سازوکاري براي انتقالشان تدارک ديده‌شده بوده است.
معرفي قرقره و ابزارآلاتي از اين دست، به طور تدريجي استفاده از رمپ را محدود کرد. براي 200 سال بعد از آن پروژه‌هاي يوناني به‌جاي استفاده از سنگ‌هاي غول‌پيکر، چندين سنگ در ابعاد قابل انتقال با قرقره را استفاده مي‌کردند. اين امر ثمره‌ي مشاهده‌ي کارايي وسيله‌ي جديد انتقال مصالح بود. به طور خلاصه مي‌توان اين‌گونه گفت که تحولات و پيشرفت ابزارآلات باعث شد تا معماري يوناني ظرافت بيشتري کسب کند و به عنوان مثال به‌جاي ستون‌هاي قطور؛ چندين ستون و به‌جاي بلوک‌هاي عظيم‌الجثه، آجرهايي با وزن کمتر از 15 و 20 تن به کار بسته شد.
اگرچه اطلاعات دقيقي از روند تبديل رمپ به جرثقيل در دست نيست اما نمي‌توان شرايط اجتماعي جامعه‌ي يونان را در اين امر بي‌تأثير دانست. به بيان ديگر مي‌توان اين‌گونه گفت که تحولات اجتماعي صحنه‌ي يونان؛ علاقه پيدا کرد که به‌جاي در اختيار داشتنن کارگراني قوي‌هيکل؛ گروه‌هاي معمار آموزش‌ديده و مجرب را استخدام کند و از اين راه مسير خود را طي کند. اين در حالي است که در تمدن‌هاي همسنگ يونان؛ نظير آشور و مصر؛ جامعه‌ي استبدادي توجهي به اين امور و حتي شيوه‌ي برده‌داري ساخت‌وساز نداشت.
شواهدي مکتوب از وجود ابزارآلات انتقال اشيا و مصالح؛ به طور مشخص قرقره در آثار و نوشته‌هاي منتسب به ارسطو (322-384 قبل از ميلاد) يافته شده است؛ اما احتمال مي‌رود که تولد اين ابزارآلات اندکي بعد از زمان مذکور رخ‌داده باشد. از طرفي پس از وقفه‌اي؛ دوباره ابعاد مصالح يوناني به اندازه‌هاي عظيم قبلي ميل پيدا کرده است؛ و اين مي‌تواند نشانه‌اي از دست يافتن به ابزارآلاتي پيشرفته‌تر باشد.
روم باستان
اوج‌گيري جرثقيل‌ها مرهون روم باستان است. زماني که امپراتوري روم در حال گسترش روند ساخت‌وساز بود؛ و ابعاد سازه‌ها رو به وسعت گذاشته بود؛ اين جرثقيل‌ها بودند که به کمک اين امپراتوري آمدند. به لطف نوشته‌هايي که از مهندسان رومي ويتروسف؛ هرون و اکساندريا در دست است اطلاعات نسبتاً دقيقي از سازوکار جرثقيل‌هاي آن زمان قابل وصول مي‌باشد. علي‌الخصوص؛ آثاري که از اواخر قرن اول ميلادي به‌جاي مانده؛ دريافت‌ها از جرثقيل‌هاي رومي را تا حد قابل‌توجهي بالا برده است.
ساده‌ترين جرثقيل رومي؛ Trispastos نام داشت. اين ماشين ساده‌ي مکانيکي درواقع يک دهانه بود که به‌وسيله‌ي سه قرقره جابه‌جايي اجسام تا 150 کيلوگرم را ممکن مي‌ساخت. اين در حالي است که توان معمول يک مرد؛ حمل و جابه‌جايي 50 کيلوگرم است. نمونه‌هاي عظيم‌تر Pentaspastosيا Polyspastos بودند. ابعاد بزرگ‌تر در کنار سازوکاري حساب‌شده‌تر قابليت‌هاي بيشتري در اين وسايل ايجاد کرده بود. به طور دقيق بايد گفت اگر چهار کارگر در کنار يک Polyspastos قرار مي‌گرفتند؛ توانايي انتقال باري به وزن 3000 کيلوگرم ايجاد مي‌شد. اگر در همين ماشين، به‌جاي قرقره‌هاي ساده از چرخ‌هاي بزرگ‌تر يا همان Treadwheel استفاده مي‌شد؛ اين حجم از مصالح به 6000 کيلوگرم مي‌رسيد. معني سطرهاي بالا اين است که در مقايسه با مصر؛ و کشته شدن کارگران در مسير حرکت سنگ‌ها روي رمپ (هر 50 مرد يک سنگ 2.5 تني؛ يعني هر نفر 50 کيلوگرم)؛ رومي‌ها با استفاده از جرثقيل نه‌تنها تلفات نمي‌دادند؛ بلکه 60 برابر بهينه‌تر فعاليت مي‌کردند (3000کيلوگرم براي هر نفر).
اما پيشرفت‌هاي روميان در زمينه‌ي استفاده از جرثقيل‌ها؛ به نام‌هاي ذکرشده محدود نشد. مشاهدات نشان مي‌دهد که ابعادي وسيع‌تر، در ارتفاع‌هايي بالاتر از توان ماشين‌آلات شناخته‌شده هم حاضر است. اين امر محصول استفاده از جرثقيل‌هاي ترکيبي؛ يا به بياني؛ ابتکارات روميان بود. نگاهي به معبد ژوپيتر در بعلبک نمايان مي‌سازد که بلوک‌هايي 60 تني (بعضاً بيش از 100 تن) تا ارتفاع 19 متري جابه‌جا شده‌اند. يا ستون تراژان در رم؛ پايتخت؛ به وزن 53 تن؛ به ارتفاع 34 متر، شاهدي ديگر بر اين مدعاست.
بررسي‌ها نشان مي‌دهد که مهندسان رومي براي جابه‌جايي و انتقال مصالح در ابعاد بزرگ؛ استفاده‌ي ترکيبي از جرثقيل‌ها را مورداستفاده قرار مي‌داده‌اند و براي اين کار دو متد يا روش چيدمان داشته‌اند. در يکي از اين روش‌ها چيدمان چهارگوش مورداستفاده بوده و در ديگري ستون اصلي در مرکز قرار مي‌گرفته است. مشاهدات اين‌گونه نتيجه‌گيري شده‌اند که هر اهرم متصل به يک شي 60 تني؛ سهمي برابر 7.5 تن را بر دوش داشته است.
قرون‌وسطي
بعد از سقوط امپراتوري روم؛ و رکودي نسبي؛ بار ديگر در اواخر قرون‌وسطي جرثقيل‌ها در ابعادي گسترده و بزرگ‌تر، بازتعريف شدند. يک نسخه‌ي خطي، مربوط به فرانسه به سال 1225 مهر تأييدي بر اين گزاره است. با اين تاريخ احتمال بازتوليد جرثقيل را بايد به حساب فرانسه گذاشت و بعد از اين کشور به ترتيب اولين موارد استفاده از جرثقيل در بندر اوترخت در مستند 1244 ، آنتورپ در سال 1263، شهر بروژ در 1288 و هامبورگ در سال بوده 1291 بوده است، در اين بين انگلستان تا 1331 استفاده‌اي از جرثقيل به شکل ارتقا يافته نداشته است.
به‌طورکلي بي راه نگفته‌ايم اگر انتقال عمودي توسط جرثقيل را روشي به‌مراتب امن‌تر از ساير راه‌هاي مرسوم آن زمان بدانيم. همين امر در کنار کارايي بالا سبب شد که اين فناوري در بنادر، معادن و ساخت‌وسازهاي آن زمان به طور گسترده مورداستفاده قرار گيرد. حتي مهم‌ترين اماکن اروپا؛ يعني کليساها به‌اندازه‌ي زيادي مرهون کارايي جرثقيل‌ها هستند. نمونه‌ي اين امر؛ کليساي گوتيک است.
تصاوير به‌جاي مانده از قرون‌وسطي؛ جرثقيل‌هاي نسبتاً مجهزي را نشان مي‌دهد که به ميل‌لنگ و غيره مجهز هستند. در اين تصاوير حتي جرثقيل‌هاي دستي فراواني تصوير شده‌اند.
شايان‌ذکر است که اطلاعات دقيقي از روند بازتعريف؛ و توسعه‌ي جرثقيل‌ها پس از سقوط روم در دست نيست؛ اما بي‌شک تغييرات در شيوه‌هاي معماري؛ علي‌الخصوص معماري‌هاي کليسا در اين امر تأثير به سزايي داشته است. درواقع مي‌توان اين‌گونه ادامه داد که مطالعه و بررسي آنچه از روم باقي‌مانده بوده؛ همچنين آثار مهندسان آن دوره نظير ويتروس؛ سبب شده تا اروپاييان قرون‌وسطي با الهام از جرثقيل‌هاي رومي؛ نوعي کارآمد و پيشرفته‌تر از آن‌ها را طراحي کنند. مشابه اين کار در چرخ‌هاي آبي هم انجام گرفته است.

ساختار و جايگيري
آنچه در قرون‌وسطي شکل گرفت، درواقع استفاده از يک چوب بود که حول يک محور مرکزي؛ توسط دو کارگر چرخانده مي‌شد؛ اما نکته‌ي مهم کارايي و تدابيري بود که به منظور گردش راحت و بهينه‌تر به کار بسته شده بود.
برخلاف باور مردم؛ و تفکر چيره داربست‌ها در قرون‌وسطي نه بر روي داربست‌ها در ارتفاع قرار مي‌گرفتند و نه روي ديوارها؛ بلکه در مراحل اوليه‌ي ساخت‌وساز روي زمين پروژه قرار داشتند. درواقع در روندي؛ بسيار مشابه سازوکار امروزي؛ جرثقيل در مرکز ساختمان مي‌ماند و با اتمام يک طبقه به بعدي منتقل مي‌شد؛ اين روند تا اتمام و رسيدن به ارتفاع مدنظر ادامه مي‌يافت و در نهايت جرثقيل قرار داده‌شده از سقف ساختمان بيرون آورده مي‌شد. اگر به کليساهاي انگلستان نگاهي کرده باشيد مي‌توانيد به‌راحتي روند ساخت‌وساز و چگونگي استفاده از جرثقيل را تجسم سازيد.
البته در موارد اندکي مشاهده‌شده که جرثقيل‌ها در کنار ديوارها علم شده بودند و ازآنجا امر جابه‌جايي مصالح را عملي مي‌کرده‌اند.
جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت کاسبان مراجعه نماييد.




مشــخــصــات آگــهــی
نــام: محمد انصاری
ایمــیل:
تلفن:
09358536051
موقعیت: تهران
آدرس:
قیمت:
تاریخ ثبت آگهی:  سه شنبه 17 مرداد 1396
تاریخ انقضای آگهی:  چهارشنبه 17 مرداد 1397
تاريخ بروز رساني:  سه شنبه 17 مرداد 1396
بازديد:




ارسـال پيغـام
تماس بـا: محمد انصاری
در مـورد: اجاره جرثقيل
نـام شـما:
 ایمیل شـما:
مــتــن:
ارسال به مبايل
ارسال به ايميل
ارسال به صندوق پيامها
ارسال به ياهو مسنجر
 

» خواهشمند است، در صورتيكه يك آگهي نظر شما را جلب كرده و يا در مورد آن پرسشي داريد، بصورت مستقيم با آگهي دهنده تماس بگيريد .

بنابراين اين سايت از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتواي آگهي‌ها معذور است .



خرید پنل اس ام اس تبلیغاتی ارسال از روی نقشه www.smskari.ir




  Loading ...



آگهي هاي رايگان
02.26تهراننرخ حمل کانتينر از چين
بهترين نرخهاي روز حمل دريايي کانتينر از چين به ايران در کانال تلگرام https://telegram.me/chinairanbiz ، @chinairanbizحمل توسط خطوط کشتيراني جمهوري اسلامي، CMA CGM , RCL , PIL , OOCL , MAERSK , HPL , ...
05.17تهراناجاره جرثقيل
اجاره جرثقيلصرفه‌جويي در هزينه‌ها با اجاره جرثقيلاجاره جرثقيل به‌صرفه‌تر از خريد جرثقيل است و تنها در صورتي که پروژه شما بسيار بزرگ‌تر باشد و حجم کاري شما ...






Copyright ©2019, brandor.ir by kariwebsite